Image

Centrul de presă

Concurs de angajare

Suntem în căutarea unor specialiști dedicați, pasionați de dezvoltarea și eficientizarea proceselor interne. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să contribui la progresul companiei, aplică pentru una dintre funcțiile vacante disponibile la Oficiul Central Bălți:

AnalistSecuritate Sisteme Informaționale

  1. Cerințe:
  • Studii superioare în domeniul tehnologii informaționale;
  • Cunoaște sistemele operaționale Microsoft Windows, GNU/Linux, FreeBSD, Unix, de asemenea limbaje și metode de programare pentru administrare;
  • Cunoștințe de bază a sistemelor de monitoring și de analiză a rețelelor;
  • Cunoștințe cu referire la amenințările de securitate (DDoS, phishing, defacement, sniffing, etc.);
  • Experiență profesională în domeniu securității sistemelor informaționale de minim 1 an;
  • Cunoștințe despre infrastructura IT, securitatea rețelelor și sistemele de operare;
  • Cunoaşterea limbii de stat;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
  • Cunoașterea altor limbi de circulație internațională va constitui un avantaj;
  • Abilități de lucru cu informația, gândire analitică, capacităţi organizatorice, comunicabilitate, creativitate, aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, auto perfecționare continuă.
  1. Responsabilități principale:
  • Identificarea,  administrarea și evaluarea sistemelor informatice, a bazelor de date, a modelelor de date și integrarea sistemelor de calculatoare conform cerințelor de securitate a informației;
  • Analizarea, proiectarea, evaluarea și monitorizarea infrastructurii sistemelor informaționale conform procedurilor de securitate a informaţiei;
  • Monitorizarea și analizarea evenimentelor de securitate IT utilizând sisteme SIEM și alte soluții de monitorizare;
  • Investigarea alertelor și incidentelor de securitate pentru identificarea amenințărilor și vulnerabilităților;
  • Aplicarea măsurilor de remediere și răspuns în caz de incidente de securitate;
  • Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de securitate IT;
  • Analiza traficului de rețea, logurilor și comportamentului utilizatorilor pentru detectarea activităților anormale;
  • Elaborează rapoarte cu privire la incidentele de securitate cibernetică și de scanare de securitate cibernetică;
  • Colaborarea cu echipele IT pentru aplicarea măsurilor de securitate adecvate;
  • Elaborează recomandări de soluționare și prevenire a incidentelor de securitate;
  • Realizarea de audituri de securitate pentru identificarea punctelor slabe ale infrastructurii IT;
  • Participarea la dezvoltarea strategiilor de securitate cibernetică și conformitate cu standardele internaționale (ISO/IEC , NIST, GDPR etc.);
  • Organizarea sesiunilor de instruire şi antrenare a personalului pentru aplicarea procedurilor de securitate;
  • Respectă confidențialitatea informațiilor cu caracter profesional și a datelor cu caracter personal 

 

Administrator/oare baze de date

  1. Cerințe:
  • Studii superioare în domeniul tehnologii informaționale;
  • Cunoștințe demonstrabile în instalarea, mentenanța și gestiunea oricărui din următoarele SGBD: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL / MariaDB, PostgreSQL;
  • Cunoștințe demonstrabile în arhitectura și best practices aferente SGBD
  • Cunoștințe în mentenanța și gestiunea sistemelor din domeniul tehnologiilor informaționale și telecomunicaţiilor: (Windows Desktop/Server; Linux (CentOS, Debian, Ubuntu), de asemenea limbaje și metode de programare pentru administrare;
  • Experiență cu SQL, DDL, DML, TCL, proceduri stocate, funcții, indici;
  • Cunoștințe cu tehnici și tehnologii de asigurare a securității, partiționării, integrității datelor, disponibilității ridicate, replicării, monitorizării;
  • Cunoștințe generale TCP/IP;
  • Cunoștințe de bază a sistemelor de monitoring, backup, firewall; Nginx, Apache, IIS);
  • Cunoștințe în managementul configurării, instrumente de automatizare constituie un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii de stat;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
  • Cunoașterea altor limbi de circulație internațională va constitui un avantaj;
  • Abilități de lucru cu informația, gândire analitică, capacităţi organizatorice, comunicabilitate, creativitate, aptitudini de lucru în echipă, flexibilitate, auto perfecționare continuă.
  1. Responsabilități principale:
  • Instalarea, configurarea și menținerea SGBD;
  • Asigurarea continuității și disponibilității înalte SGBD;
  • Implementarea configurărilor de îmbunătățire a performanței SGBD;
  • Automatizarea proceselor de administrare a SGBD;
  • Soluționarea incidentelor în infrastructura gestionată;
  • Elaborarea și menținerea documentației de sistem;
  • Respectă confidențialitatea informațiilor cu caracter profesional și a datelor cu caracter personal

 

Depunerea dosarelor:

Candidații interesați sunt invitați să transmită CV-ul și copiile actelor relevante până la data de 25 februarie 2025, ora 16:00 la adresa de e-mail: anticamera@rednord.md sau să le depună fizic la sediul S.A. „RED-Nord”, situat în mun. Bălți, str. Ștefan cel Mare, 180A, anticamera.

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon: 0 231 5 31 00.

Vino să construim împreună un viitor energetic stabil și modern!

©2025 RED-Nord Toate drepturile rezervate

Contacte

Republica Moldova, MD-3100,
m. Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180 "A"